reklama

Stalo sa toho veľa...

Stalo sa medzi nami veľmi veľa..Prežili sme veľa krásneho, no ešte viac toho bolestivého a smutného..Boli dni, keď sme sa len smiali, bavili a všetko okolo nás bolo tak krásne..Úplne všetko. Dni, keď sme mali pocit, že byť spolu je tá najkrajšia a hlavne, tá najsprávnejšia vec na svete. Toľko ľudí to v živote chce zažiť. Spoznať. Nájsť tú najsilnejšiu lásku aká vôbec existuje...Naplniť si maximálne srdce túžbou po niekom s tým, že to, čo dáva, aj v tom istom okamihu dostáva naspäť..Láska...Najväčšia láska..Prišla, bola, vzala nám všetko a odišla...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

 

Viem že som si sľúbila, že už nebudem písať o sebe a o svojich vzťahoch, ale že sa zameriam na ľudí v mojom okolí, na mojich blízkych a možno aj pomocou mojich slov, im istým spôsobom pomôžem, možno nasmerujem, poradím. Ale v konečnom dôsledku je to len a len na nich, ako sa rozhodnú...Ako naložia so svojim šťastím..S tým, čo ich v živote stretlo a čo sa už nikdy nebude opakovať..A je len na nich, či zabojujú o to čo tak milujú, alebo zvolia inú cestu..Cestu ktorá ich rozdelí..Cestu, ktorá je oveľa pohodlnejšia ako tá, ktorá by v cieli znamenala konečné a najväčšie šťastie....  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Postupom času som zistila, že nie som jediná, ktorá sa trápi, trpí pre lásku, snaží sa za každú cenu byť milovaná len jedným, jediným človekom..i napriek tomu, že má pri sebe ďalšieho, možno oveľa viac milujúceho..chápavého...trpiaceho už veľmi dlho tým, že milujem iného...No i napriek tomu sa ma nevzdal..Neobrátil sa mi chrbtom..Prijal moje ponúkané priteľstvo a ticho čakal..Veril a dúfal, že jedného dňa to všetko pochopím...Že pochopím, ako sa môj ideálny človek zmenil..Že to už nie je ten, ktorého som poznala..Ktorý ma tak miloval, videl len mňa, straral sa o mňa..Urobil by pre mňa čokolvek...Ten, ktorý ma naučil toľko vecí..Už nie je...Zmizol..Stal sa z neho niekto zvláštny, zaujímajúci sa len o seba a o svoje dobro..Stal sa z neho niekto, kto má úplne iné priority i napriek tvrdeniu ako veľmi ma miluje...Ako bezo mňa nemôže žiť..Ako ma potrebuje...No v konečnom dôsledku sa správa úplne opačne a ja som nevedela vystúpiť z toho kruhu, v ktorom som sa stále dookola motala...Veľmi to bolelo...  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Príde veľmi veľa zlomov..Viac ako si myslíte, že dokážete uniesť.No zakaždým sa opäť postavíte a idete ďalej.V nádeji, že sa to raz...veľmi skoro, zmení..Že on to pochopí...  

A čo sa stane ak sa tak nestane???  

Zrazu, jedného dňa, sa len ráno posadíte z postele.. Premietnete si spätne Váš včerajší dialóg ktorý bol plný nesúhlasu a stretu názorov a Vy pochopíte, že toto vlastne vôbec nie je to čo skutočne chcete. Že si už neviete ani povedať vetu, v ktorej by nebolo jedno slovo, s ktorým ten druhy nesúhlasí.. Že sa pozeráte na milovaného človeka a.. nemáte pocit, že ho musíte objať, dotknúť sa ho, chytiť za ruku.. byť blízko neho.. Že to všetko je už len akýsi zvyk po veľmi dlhom období, strávenom s ním.. Veľmi dlhom...  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najhorší pocit je ten, keď viete, že „ on „ si je Vami neskutočne istý...Že si je istý Vašou láskou k nemu...Že vie, alebo si myslí, že nikdy neodídete. Že pozná Vaše priority a vie, že nič nie je podstatnejšie...  

No mýli sa...A to veľmi..  

Už veľmi skoro zistí, že zostal úplne sám. Že som odišla.. Že už u mňa nikdy nenájde to čo mal kedysi. Že už nie je ten najpodstatnejší v mojom živote.. Že mám už iné priority..

A viem, ja tomu skutočne verím, že príde deň keď zistí, že všetko to, čo teraz považuje za tak podstatné a prvoradé...takým vôbec nie je...A že to vlastne nechce...Že sa mal vtedy rozhodnúť inak.. No už nebude cesty späť.. Ja to viem. A nie je to tým, že si chcem niečo nahovoriť.. Život tak proste funguje.. Tak ako sa všetko každému vráti...Tak, ako sa to vrátilo aj mne....  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No ja viem, že pôjdem ďalej.. Viem že zabudnem.. A viem, že aj keď som si veľmi dlho myslela niečo iné.. už viem, že toto nebolo to, čo ja skutočne chcem...  

Jediné čo mu zo srdca prajem je to, aby bol skutočne šťastný tak ako sa rozhodol a aby to nikdy neoľutoval, pretože bude veľmi trpieť..  

Ďakujem za všetko.

Eva Tóthová

Eva Tóthová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijeme preto, aby sme milovali... Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu