reklama

"Stratené duše 2 "

Rozišli sa.. ...a to tak náhle ako sa aj spoznali...Veľmi veľa prežili, veľa zažili, toľkokrát sa spolu smiali, toľkokrát plakali, tešili sa...Žili... No nedokázali dokončiť boj za to, v čo tak verili ..Rozišli sa. Naposledy sa na seba pozreli, ona ho pohladila po tvári, objala a so slzami v očiach povedala, že nikdy nezabudne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Prečo to len dopustil? Prečo ju nechal odísť? Prečo nedokázal urobiť to, čo ona tak potrebovala...? Ako mohol tvrdiť, že ju miluje, keď o ňu vlastne ani nebojoval?  

Jedného dňa pochopí..  

Čo vlastne urobil a mal..čo od seba odohnal, aby sa niekomu prispôsobil..Ja viem, že na ňu nikdy nezabudne a viem aj že ju má rad. Ale to už nestačilo na to, aby prestala byť nešťastná.  

4 roky.. Možno je to veľa a možno ani nie..Je mi z toho smutno..Smutno z toho, keď som videla jej pohľad..Keď mi o tom hovorila..Keď som zistila, že to myslí vážne a že je rozhodnutá. Viem, že sa k nemu nevráti. Viem, že celý ten čas sa snažila hlavne ona. Že verila, že spolu zostarnú, že sa budú držať za ruku, keď budú umierať..  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekedy sa veci stanú bez toho, aby to človek dokázal pochopiť..Niekedy láska odíde tak rýchlo ako aj prišla..Niekedy ľudia vôbec netušia, čo spôsobujú ľuďom ktorých milujú..Niekedy odsudzujete niekoho za to, že robí niečo, s čím Vy nesúhlasíte a viete, že by ste to nikdy neurobili...NIKDY....a zrazu, jedného dňa to príde a Vy urobíte presne to, čo ste tak odsudzovali..  

Snáď jedného dňa...

...nájdu tieto dve „ stratené duše “ kľud, pokoj a lásku niekoho, s niekym, koho im do cesty postaví život. Ja verím, že tá ich bolesť a to utrpenie na niečo bolo a že až teraz, keď sa ich cesty rozišli, pochopia, o čom to celé je..Prečo sú tu a snáď nájdu svoje šťastie. Obaja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odchádza preč z krajiny..Vraj musí odísť ďaleko, aby zabudla..na to všetko..  

Raz som napísala, že je lepšie neskutočne milovať aspoň raz v živote, ako to vôbec nezažiť..Že tí ktorí nepoznajú skutočnú lásku, sú chudobní.  

Mýlila som sa.  

Radšej lásku nikdy nestretnúť, ako sa zamilovať do niekoho, s kým nemôžete byť.

Eva Tóthová

Eva Tóthová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijeme preto, aby sme milovali... Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu